• ساعت : ۱۴:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 137
  • کد خبر : ۱۸۳۸
next    /  2 prev
نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل شركت‌های دانش بنیان و ناور پارك علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛

 نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل شرکت‌های دانش بنیان و ناور پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد

🔸به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، نشست هم اندیشی و بررسی مسائل مربوط به شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور روز سه شنبه 18 مرداد ماه با حضور مهندس فخر موحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و برخی روسای دستگاه های اجرایی استان به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی، ضمن تاکید بر شعار سال مبنی بر حمایت از چهره جدید تولید که همان تولید دانش بنیان است گفت: لازمه رشد و بالندگی شرکت های دانش بنیان حمایت ویژه مدیران استان از این شرکت‌هاست.

دکتر محمد رضا قربانی با اشاره به نیازهای شرکت های استان تخصیص اراضی جهت احداث شرکت های فناور و دانش بنیان را از مهم ترین چالش های پارک علم و فناوری استان بیان نمود.
در ادامه این جلسه، برخی از مدیران واحدهای فناور و دانش بنیان مشکلات حوزه تولید، بازرگانی، بازاریابی و راه اندازی خطوط تولید را به سمع و نظر معاون هماهنگی اقتصادی استاندار و روسای دستگاه های اجرایی رساندند.

در این نشست که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، مهندس فخر موحدی تاکید کرد ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان با عنایت به نامگذاری سال 1401 در استان تشکیل شده است که هدف از آن ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و هم افزایی برنامه ها جهت فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای حمایت از اقتصاد مقاومتی، توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان در استان می باشد.     
    
وی خاطر نشان کرد: کمیته اجرایی تخصصی در هفت حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و بازرگانی، کسب و کار و سرمایه گذاری، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، شهرک های صنعتی و پارک علم و فناوری و مراکز رشد تشکیل شده است. 
در این جلسه، مقرر گردید مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناور و دانش بنیان در کمیته های تخصصی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان مطرح و پیگیری گردد و به نقش شرکت‌های فناور و پارک علم و فناوری در سیاستگذاری در حوزه دانش بنیان استان تاکید گردید.

با ما همراه باشید 

━━━━━ 💫 🇮🇷 💫━━━━━ 
 🆔 telegram, Instagram: 
  @nkh_park
☎️0582285801_3
🌐 www.nkstp.ir
┗━━━━━ 💫 🇮🇷💫━━━━━

✅روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0