• ساعت : ۰۸:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 167
  • کد خبر : ۱۸۵۶
next    /  2 prev
جلسه پیگیری توافق نامه ها و مذاكرات رویداد تا ثریا خراسان شمالی در محل پارك علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد

جلسه پیگیری توافق نامه ها و مذاکرات رویداد تا ثریا خراسان شمالی در محل پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد

این جلسه با همکاری معاونت علمی-پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، پارک علم و فناوری استان، شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و با حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان و فناور خراسان شمالی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل پارک علم وفناوری خراسان شمالی، مهندس احمدی معاون پارک علم و فناوری خراسان شمالی ضمن عرض خوش آمد گویی به فناوران و اعضای حاضر در جلسه خلاصه ای از روند اجرای طرح تا ثریا و نقش پارک علم و فناوری در کمک به اجرای آن را بیان داشتند.

دکتر مهدی حقی مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج بیان کرد: طرح هایی که بنا باشد از ظرفیت مجموعه های داخل سپاه استفاده کنند، اتصال آن ها از طریق مجموعه پیشگامان اتفاق می افتد.

دکتر حقی اظهار نمود:هدف از برگزاری رویداد ملی تا ثریا، پاسخگویی به نیاز‌های اولویت‌دار و فناورانه نظام اسلامی و مسائل استان‌ها در بخش‌های مختلف است.
وی گفت: بعد از رویداد ملی تا ثریا که در خراسان شمالی برگزار گردید، سرمایه گذاری هایی برای برخی از  ارائه ها صورت گرفت و برخی را نیز به مجموعه های دیگر که اعلام نیاز می کنند ارتباط می دهیم.

در پایان، فناوران شرکت کننده در جلسه، مطالبات، خواسته ها و مشکلات خود را در جهت اجرای تجاری سازی و جذب سرمایه گذار بیان کردند.


چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱

با ما همراه باشید 
━━━━━ 💫 🇮🇷 💫━━━━━ 
🆔 telegram, Instagram: 
       @nkh_park
☎️0582285801_3
🌐 www.nkstp.ir
┗━━━━━ 💫 🇮🇷💫━━━━━

✅روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0