• ساعت : ۱۴:۲۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 104
  • کد خبر : ۱۸۶۷
next    /  4 prev
پیشرفت جامعه منوط به عمل كردن به شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی" است

پیشرفت جامعه منوط به عمل کردن به شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی" است

🔹رئیس پارک علم‌ و ‌فناوری خراسان‌شمالی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه 18 شهریور 1401 بجنورد با اشاره به حضور ۱۴۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور در پارک علم‌ و ‌فناوری  استان گفت: هدف وجودی پارک‌های علم و فناوری استفاده از ایده، نوآوری و خلاقیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای اشتغال و کارآفرینی است.

🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی، دکتر قربانی با تاکید بر نسل جدید دانشگاه‌ها بر پایه کارآفرینی و مسؤلیت اجتماعی، تبدیل علم به ثروت توسط نخبگان را از دیگر اهداف پارک‌ها دانست.

🔹رئیس پارک علم ‌و ‌فناوری استان در خصوص جهاد تبیین نیز، رشد جامعه را منوط به عمل کردن به شعار سال دانست و افزود: کشور ما ۱ درصد جمعیت جهان ولی دو درصد تولید علم جهان را دارد. در منطقه از نظر تولید علم مقام اول و در جهان پانزدهم هستیم و ضعف ما تجاری سازی یافته های علمی است که پارک‌های علم و فناوری تلاش دارند این وضعیت را بهبود بخشند.

🔹ایشان با اشاره به اینکه مردم تمام مشکلات را لمس می‌کنند ولی ممکن است در جریان تمام پیشرفت ‌های علمی کشور نباشند خاطر نشان کردند که تبیین دستاوردهای علم و فناوری کشور می‌تواند باعث افزایش امید و خودباوری در جامعه شود.

🔹به عنوان نکته پایانی سخنرانی ایشان اقتدار بی نظیر کشور را نتیجه توجه به علم و دانش و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان دانسته و خواهان توجه هر چه بیشتر مسئولین به اجرایی کردن شعار سال شدند.


با ما همراه باشید 
━━━━━ 💫 🇮🇷 💫━━━━━ 
🆔 telegram, Instagram: 
       @nkh_park
☎️0582285801_3
🌐 www.nkstp.ir
┗━━━━━ 💫 🇮🇷💫━━━━━

✅روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0