شرکت آرون چوب نشان بردار صنعت شيروان

مدیر عامل

تاريخ تولد :  -
پست الکترونیکی : 
سوابق : 
-
تلفن : 
-
تحصيلات : 
-
تلفن همراه : 
09361718252
تخصص : 
-
وب سایت : 
فايل الحاقي : 
-

سایر اطلاعات : 

تیم LasWoodWatch، در سال 1395 در راه خود به ساخت ساعت مچی چوبی حرفه‌ای قدم گذاشتیم. اشتیاق ما به نجاری، همراه با تخصص ما در مهندسی و طراحی، به ما این امکان را داده است که ساعت‌هایی با کیفیت بالا تولید کنیم که در بازار برجسته باشند.

موسس ما، حامد، کار با چوب را از سن 16 سالگی آغاز کرد. در ابتدا با تمرکز بر روی منبت و معرق و در نهایت به عنوان یک حرفه ای وارد صنعت نجاری شد. اگرچه پیشینه تحصیلی او در زمینه مهندسی عمران بود، دانش مهندسی او در گنجاندن ایده های جدید در طراحی ساعت های چوبی ما مؤثر بوده . در سال 1389، او برای اولین بار ایده ساخت ساعت های مچی چوبی را مطرح کرد، اما در سال 1395، زمانی که تیم قدرتمندی را گرد هم آورد، توانست این دیدگاه را زنده کند.

 chian-apricot-2035-280-370-320-2-600x600.jpg kismar-wenge-5.jpg

تیم ما متشکل از ده متخصص است که دانش و تجربه گسترده ای در زمینه چوب، ساعت و عینک دارند. آنها به طور خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا طرح های منحصر به فرد و نفیس را به شما مشتریان ارائه دهند و بر استفاده از مواد پایدار و شیوه های سازگار با محیط زیست تأکید دارند.

به عنوان یک تیم، ما در تلاش هستیم تا محصولاتی با بالاترین کیفیت ارائه دهیم که ارزش‌های اصالت، مهارت و نوآوری ما را منعکس می‌کند. ماموریت ما ارائه محصولی به مشتریانمان است که نه تنها سبک شخصی آنها را تکمیل می کند، بلکه با ارزش های آنها همخوانی دارد.

ما به رهبری مدیر عامل خود، حامد، تلاش می کنیم تا نه تنها از طریق محصولات خود بلکه با حمایت از اهداف مختلف زیست محیطی و اجتماعی، تأثیر مثبتی بر جهان ایجاد کنیم. ما معتقدیم که با تولید محصولات پایدار، می توانیم به آینده ای روشن تر و پایدارتر برای همه ی مردم جهان کمک کنیم.
ما متعهد به بهبود مستمر هنر خود و ایجاد طرح هایی فراتر از انتظارات هستیم. در سفر ما برای ارتقای هنر ساعت مچی چوبی و عینک چوبی به ما بپیوندید.
از اینکه وقت خود را صرف شناخت ما کردید متشکریم.امیدواریم از محصولات ما به همان اندازه که ما از ساخت آنها لذت می بریم لذت ببرید.

 iva.jpg 2-2fileminimizer.jpg                  

زمینه فعالیت اصلی لاس وود

  1. تولید انواع ساعت های مچی چوبی(نزدیک به 14 نوع محصول)
  2. فریم عینک طبی و آفتابی
  3. قاب موبایل
  4. جواهرات چوبی

فعالیت های دیگر و افتخارات

  1. استقرار در مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  2. جوان برتر در حوزه کسب و کار و فعالیت هنری و نوآوری
  3. نشان ملی صنایع دستی برای محصول ساعت مچی

 

6.1.7.0
V6.1.7.0