شرکت تصفيه زيست افق سازه مطيع شيروان

مدیر عامل

تاريخ تولد :  -
پست الکترونیکی : 
سوابق : 
-
تلفن : 
-
تحصيلات : 
-
تلفن همراه : 
9122388411
تخصص : 
-
وب سایت : 
-
فايل الحاقي : 
-

سایر اطلاعات : 

شرکت تصفیه زیست افق سازه مطیع شیروان؛ مستقر در پارک علم و فناوری خراسان شمالی؛ با شعار”آب را دوباره جان دهیم”، برای اولین بار در ایران موفق به تولید فیلتر آنتی باکتریال سرامیکی شده است.

فیلتر-مخزن-فلزی-سفید.jpg

فیلتر آنتی باکتریال سرامیکی محصولی دوست دار محیط زیست است که با تلفیق دانش های سرامیک، فیلتراسیون و علم نانو ساخته شده است و توسط این شرکت ثبت اختراع شده است. فیلتر آنتی باکتریال سرامیکی به صورت point of use طراحی شده است و نحوه فیلتراسیون آن به روش فیزیکی-شیمیایی و بر اساس روش جذب و تعویض یونی است. این محصول دارای پرزها (porous) و روزنه هایی در محدوده ۶۰۰ نانومترتا ۳ میکرومتر است که قابلیت حذف ذرات معلق میکرومتری، گل ولای، آزبست، زنگ، باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها، کلر و Cyanotoxins موجود در آب را دارد. استفاده از ذرات نانونقره در بدنه این فیلتر مانع از رشد مجدد باکتری ها و میکروارگانیسم ها در بدنه آن می شود و آب خروجی از فیلتر کاملا عاری از تمام میکرو ارگانیسم ها و باکتری ها می شود.

343434343.jpeg

این شرکت قادر است این محصول را در شکل ها مختلف (شمعی، صفحه ای ، سهمی شکل، نیم دایره و استوانه ای) و در ابعاد متفاوت تولید نماید. در حال حاضر شرکت تصفیه زیست افق سازه مطیع شیروان، با تمرکز بر روی نرخ فیلتراسیون و کیفیت فیلتراسیون، فیلتر آنتی باکتریال سرامیکی را به شکل گلدانی تولید کرده است.

image_2022_10_30-13_19_25_61_pb7.jpg

6.1.7.0
V6.1.7.0